Reeds 40 culturele en socioculturele organisaties
hebben hun eigen campagnespot in handen
Met Het Atelier willen minister Gatz en Emolife culturele en socio-culturele organisaties in staat stellen om op een correcte en professionele manier aan fondsenwerving te doen.
-> Artikel 'Minister Gatz maakt van geven een kunst'
Elke (socio-)culturele organisatie die erkend is door het Departement Cultuur, Jeugd en Media kan een gepersonaliseerde promospot laten opnemen.
Inmiddels hebben meer dan 40 culturele en socioculturele organisaties hun eigen campagnespot in handen.
U kan ze hier bekijken.
Hoe werkt het ?
Elke spot bestaat uit een algemeen deel van 30 seconden gevolgd door uw persoonlijke boodschap van nog eens 30 seconden.
De opnames en montage worden volledig professioneel verzorgd door productiehuis Clementine.
Voor de opnamedag hoeft u in totaal maar één uur ter plaatse te rekenen.
Hierna kan u de spot inzetten waar en wanneer u wilt. Op het intranet kan u de nodige informatie vinden voor een goede omkadering van de spot. Zo kunt u uw publiek echt motiveren om te geven.
Bijdrage
Door de financiële tussenkomst van de Vlaamse overheid kan u een professionele campagnespot laten maken voor een klein deel van de daadwerkelijke kostprijs: van 600 tot 1.200 euro excl. BTW., die berekend wordt volgens uw gemiddelde omzet van de laatste 2 volledige boekjaren.
Bron
EMOLIFE - Nieuwe opnames 'Maak van geven een kunst'. Doet u mee?